نحوه ثبت سفارش

    دانلود فایل راهنما فایل را از اینجا دانلود کنید

     

     

    رویه ارسال

    مشتری گرامی؛

    پس از ثبت سفارش و پرداخت آنلاین هزینه های مربوط به سفارش، همکاران واحد انبار نایسی مزون، سفارش نهایی شده شما را دریافت کرده و آن را آماده ارسال مینمایند، سپس بسته به دفاتر خدمات پستی انتقال داده شده و در آنجا به صورت پست سفارشی برای شما عزیزان ارسال خواهد. همزمان با ارسال بسته، کد رهگیری بسته پستی در منو پروفایل کاربر -> بخش همه سفارشات -> انتخاب جزئیات سفارش مورد نظر -> بخش {مرسوله} قابل مشاهده است.

    در هر زمان در بخش جزئیات سفارش میتوانید وضعیت سفارش خود را مشاهده فرمایید و همچنین در صورتی که بسته سفارش شما ارسال شده باشد کد رهگیری قابل مشاهده است. شما میتوانید مرسوله پستی خود را با کد رهگیری اعلام شده در آدرس : 

    https://tracking.post.ir

    بررسی کنید.

     

    شیوه های پرداخت هزینه های سفارش

    احتراماً به استحضار میرساند جهت خرید و پرداخت وجه مربوط به سفارشات خود، صرقاً میبایست از طریق درگاه بانکی آنلاین اقدام فرمایید. برای این منظور پس از ثبت سفارش و انتخاب محصولات مورد نظر، در پایان روند و در زمان پرداخت، به درگاه پرداخت الکترونیک منتقل میشوید که در آنجا با یکی از کارتهای متصل به شبکه شتاب و با داشتن رمزدوم میتوانید نسبت به پرداخت هزینه ها اقدام فرمایید.

    بازگشت به بالا
    #FULL_LOAD#